Een vrouw alleen op reis, uitstekend idee volgens Booking.com

De hoofdrol in de nieuwe Booking.com-commercial is voor de alleenreizende vrouw. (Wieden + Kennedy Amsterdam)

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Booking.com deed consumentenonderzoek. Daar kwam uit dat de helft van de vrouwen die het leuk vinden om alleen op reis te gaan, nu vaker alleen op reis gaan dan vijf jaar geleden... Een ander onderzoeksresultaat is dat 65 procent van die vrouwen zich veel zelfverzekerder voelen als ze er in hun eentje op uit trekken.

Voor Booking.com (en Wieden + Kennedy Amsterdam) een goede grond om een nieuwe commercial toe te voegen aan de &;Booking dot yeah!-serie&;, met een alleenreizende vrouw in de hoofdrol. (De commercial is bestemd voor de Britse en Amerikaanse markt.)

CREDITS

BOOKING.COM
CEO: Darren Huston
CMO: Paul Hennessy
Brand Director: Cort Cunningham

WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM
Executive Creative Directors: Mark Bernath & Eric Quennoy
Creative Director: Genevieve Hoey & Zach Watkins
Art Director: Kia Heinnen
Copywriter: Zoe Hawkins
Head of Broadcast Production: Erik Verheijen
Broadcast Producer: Elissa Singstock
Planner: Daisy Plummer
Communications Planner: Richard Oldfield
Group Account Director: Jordi Pont
Account Director: Courtney Trull
Account Manager: Alex Allcott
Project Manager: Jackie Barbour
Business Affairs: Emilie Douque

FILM PRODUCTION

PRODUCTION COMPANY: TRAKTOR
Director: Traktor
Director of Photography: Bojan Bazelli
Producer: Rani Melendez

EDITING COMPANY: FINAL CUT LONDON
Editor: Edward Line

AUDIO POST: GRAND CENTRAL RECORDING STUDIOS, LONDON
Sound Designer/Mixer: Raja Sehgal

MUSIC
Music Company: ABOMB Music London

POST PRODUCTION: MPC Amsterdam
VFX Supervisor: Franck Lambertz
Colourist: Jean-Clement Soret
VFX Producer: Julie Evans

MEDIA AGENCY: W+K NY

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie