In tijden van een pandemie is creativiteit het dierbaarste bezit en dat stuwt mensen tot grote hoogtes, sommige nemen dat iets te serieus. Zo tilden de dertienjarige Vittoria en elfjarige Carola uit Italië tennis letterlijk naar een hoger niveau en bouwden hun daken om tot tennisvelden. Dit alles legden ze vast en bleef niet onopgemerkt…
Eindstand...
Het pastamerk Barilla was zo onder de indruk van de video dat zij samen met hun merk ambassadeur, niemand minder dan Roger Federer, om de twee meiden te verrassen met een bezoekje voor een nieuwe campagne die aansluit bij het motto van het merk: 'Pasta brengt mensen samen'. De unieke situatie, de locatie en de wereldster zijn de ingrediënten voor de viral van deze week.
De twee meiden dachten dat ze gewoon werden geïnterviewd over hun video tot Federer ineens het interview verstoort en ze uitdaagt om bovenop het een dak een potje te spelen. Na een spannende en intense match kunnen de drie wel wat krachtvoer gebruiken en gelukkig was Barilla daar volledig op voorbereid. Samen genieten van ze een bord overheerlijke pasta, waarmee de match tot een einde komt.
Eindstand: Deuce.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!