DPG Media komt met mediamerk voor het bedrijfsleven BusinessWise

BusinessWise moet een aanvulling zijn op het zakelijke portfolio van de uitgever.

DPG Media introduceert BusinessWise, een nieuwe mediamerk voor het bedrijfsleven dat actualiteit combineert met persoonlijke ontwikkeling. Experts uit het bedrijfsleven geven duiding. BusinessWise zet daarbij vooral in op audio en video. Robert van den Ham (director content & cCreatie) en Thijs van der Zande (commercieel manager) zijn twee van de bedenkers van BusinessWise

De lancering van BusinessWise moet een aanvulling zijn op het zakelijke portfolio van DPG Media, waar De Ondernemer ook onderdeel van is. Het idee achter BusinessWise is ontstaan met de overtuiging dat succesvolle bedrijfsvoering begint bij de ontwikkeling van mensen, van zowel hun professionele als persoonlijke capaciteiten. Het nieuwe online platform speelt daar op in.

Roelof Hemmen, Gerben van Driel en Anne-Marie Fokkens zijn de gezichten van BusinessWise. 

Van den Ham en Van der Zande: 'Ons doel is een sterk mediaplatform ontwikkelen waar professionals zich kunnen verbinden, leren en groeien, terwijl ze tegelijkertijd up-to-date blijven met de laatste ontwikkelingen in hun vakgebied.' 

Ze richten zich op de brede laag mensen ‘tegen C-level’ aan bij grootzakelijke ondernemingen en breder: op iedereen met de ambitie meer te halen uit zijn werk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie