Overslaan en naar de inhoud gaan

DPG Media komt met mediamerk voor het bedrijfsleven BusinessWise

BusinessWise moet een aanvulling zijn op het zakelijke portfolio van de uitgever.
BusinessWise
BusinessWise

DPG Media introduceert BusinessWise, een nieuwe mediamerk voor het bedrijfsleven dat actualiteit combineert met persoonlijke ontwikkeling. Experts uit het bedrijfsleven geven duiding. BusinessWise zet daarbij vooral in op audio en video. Robert van den Ham (director content & cCreatie) en Thijs van der Zande (commercieel manager) zijn twee van de bedenkers van BusinessWise

related partner content for mobile comes here

De lancering van BusinessWise moet een aanvulling zijn op het zakelijke portfolio van DPG Media, waar De Ondernemer ook onderdeel van is. Het idee achter BusinessWise is ontstaan met de overtuiging dat succesvolle bedrijfsvoering begint bij de ontwikkeling van mensen, van zowel hun professionele als persoonlijke capaciteiten. Het nieuwe online platform speelt daar op in.

Roelof Hemmen, Gerben van Driel en Anne-Marie Fokkens zijn de gezichten van BusinessWise. 

Van den Ham en Van der Zande: 'Ons doel is een sterk mediaplatform ontwikkelen waar professionals zich kunnen verbinden, leren en groeien, terwijl ze tegelijkertijd up-to-date blijven met de laatste ontwikkelingen in hun vakgebied.' 

Ze richten zich op de brede laag mensen ‘tegen C-level’ aan bij grootzakelijke ondernemingen en breder: op iedereen met de ambitie meer te halen uit zijn werk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in