Van Wanten Etcetera tekent voor de realisatie van de merkcampagne.
Ditzo is bekend met het gebruik van Emoji's, eerder lanceerde de verzekeraar vorig jaar een geinige dashcam-campagne.
Binnen de vernieuwde strategie gaat Ditzo intensiever inzetten op kanalen als WhatsApp, online chat en social media. In plaats van keuzemenu's en wachtrijen streeft Ditzo ernaar om alle digitale vragen binnen twee uur te beantwoorden en stopt het met contact via mail. Klanten kunnen vrijwel alles zelf regelen via Ditzo.nl.
Onlogicabestrijder
'Ditzo is een "onlogicabestrijder" en kwam erachter dat er in het klantcontact nog veel "onlogica" te vinden was', vertelt Bas Vroonland, strategy director bij Van Wanten. 'Daarom werd het tijd om de service te vernieuwen. Met de nieuwe pay-off "verzekeren met 'n smiley" maken we in één klap duidelijk dat Ditzo zich daarmee onderscheidt van andere digitale verzekeraars.'
De merkcampagne is vanaf vandaag online te zien en op de radio te beluisteren:
Adformatie | Van Wanten Etcetera - Ditzo 'Verzekeren met 'n Smiley'
Credits
Klant: Ditzo
Miriam Martinus, Hella de Weger
Bureau: Van Wanten Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Account & Strategie: Bas Vroonland
Media: Sjors Kroon, Media Reverse
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!