Overslaan en naar de inhoud gaan

Ditzo lanceert 'Verzekeren met 'n smiley'

De zorgverzekeraar stelt service centraal in zijn vernieuwde marketingstrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de merkcampagne.

related partner content for mobile comes here

Ditzo is bekend met het gebruik van Emoji&;s, eerder lanceerde de verzekeraar vorig jaar een .

Binnen de vernieuwde strategie gaat Ditzo intensiever inzetten op kanalen als WhatsApp, online chat en social media. In plaats van keuzemenu&;s en wachtrijen streeft Ditzo ernaar om alle digitale vragen binnen twee uur te beantwoorden en stopt het met contact via mail. Klanten kunnen vrijwel alles zelf regelen via .

Onlogicabestrijder

&;Ditzo is een "onlogicabestrijder" en kwam erachter dat er in het klantcontact nog veel "onlogica" te vinden was&;, vertelt , strategy director bij Van Wanten. &;Daarom werd het tijd om de service te vernieuwen. Met de nieuwe pay-off "verzekeren met &;n smiley" maken we in één klap duidelijk dat Ditzo zich daarmee onderscheidt van andere digitale verzekeraars.&;

De merkcampagne is vanaf vandaag online te zien en op de radio te beluisteren:

;Verzekeren met &;n Smiley&;

Credits
Klant: Ditzo
Miriam Martinus, Hella de Weger
Bureau: Van Wanten Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Account & Strategie: Bas Vroonland
Media: Sjors Kroon, Media Reverse

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in