Overslaan en naar de inhoud gaan

Huiselijke Iglo-campagne toont oplossing voor herkenbare momenten

Het diepvriesmerk wil laten zien dat hun roerbakgerecht een handige oplossing is voor onverwachte momenten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne bestaat uit vijf commercials met ieder een eigen verhaal, elk gericht op een andere doelgroep. Of je nu als student een voedzame maaltijd tussen college en kroeg moet eten of als je toch niet voor je gezin hoeft te koken, Iglo wil er &;voor je kunnen zijn&;.

Top of mind

Om deze boodschap top of mind te krijgen bij de consument, ontwikkelde BrandDeli vijf tag-ups voor de commercials. Hierin is de hoofrolspeler te zien, uit de daaropvolgende commercial, die een Iglo Roerbak Sensatie uit het vriesvak pakt en in zijn/haar mandje stoppen.

‘Door het in chronologische volgorde uitzenden van de consumer journey, creëert Iglo een duidelijk en geloofwaardig verhaal’, stelt , director brandpartnerships BrandDeli. ‘Dat moet ervoor gaan zorgen dat consumenten bewuster boodschappen gaan doen om op een later moment zorgeloos te kunnen genieten van een makkelijke maaltijd voor een persoon.’

De campagne is vanaf deze week online en op de BrandDeli-zenders te bekijken:

Tag-up Student:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

TVC Student:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Tag-up Post it:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

TVC Post it:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Account Manager: Simone Beekman, BrandDeli
Project Manager: Bob Leenhouwers, BrandDeli
Project Producer: Bieke van Schijndel, BrandDeli
Concept & Strategie: Jan-Willem den Ouden, BrandDeli
Uitvoerend producent: Huub Lensvelt, Helder TV
Marketing Director Netherlands: Harald Guimarães, Iglo Nederland
Brand Manager Side Dish & Meals: Yolanda van Grootel, Iglo Nederland
Mediabureau: Havas Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in