Overslaan en naar de inhoud gaan

Winst voor Radio 2 en 3

Publieke zenders Radio 2 en 3FM zijn de grootste stijgers in marktaandeel over de periode september-oktober 2004. Grootste dalers zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de laatste cijfers van het Intomart CLO. Radio 2 ziet het aandeel in vergelijking met augustus-september stijgen met 0,7 procent naar 10 procent. 3FM gaat van 5,7 naar 6,3. Radio 1 moet (door het einde van de sportzomer) een heel procentpunt terug en komt uit op 8,4. Sky Radio daalt van 10,8 naar 10,5. Noordzee FM duikt weer onder de 5 procent: van 5,2 naar 4,9.

related partner content for mobile comes here

Radio 538 blijft de grootste zender met een marktaandeel van 12,8 procent (geen groei).

Radio 10 Gold gaat van 5,0 naar 5,1 en ook Radio Veronica heeft een groei van 0,1. De zender komt uit op 3,7 procent. Yorin FM lijkt te profiteren van de formatwijziging van einde zomer. De groei van het aandeel is 0,2 procent, waarmee het station op 3,3 uitkomt.

Overige zenders: RTL FM blijft 2,5, Classic FM 2,2 (+0,1), Radio 4 1,8 (+0,1), Arrow Rock Radio blijft 1,6, 747 AM blijft 0,9, Arrow 90.7 FM blijft 0,7, ID&T Radio blijft 0,4, BNR blijft 0,3.
De gezamenlijke ORN-zenders dalen in aandeel naar 14,3 (was 15,1) en de CRN-zenders houden de groei vast: 0,4 procent naar 3,1.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in