Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is de impact van permissive media op merkontwikkeling?

Op initiatief van de Positioneringsgroep, Intomart GfK en RapidSugar start eind april een onderzoek naar de impact en toepassing van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanleiding voor het onderzoek is de aanmerkelijke groei van permissive media zoals e-mail en veranderingen in het mediaconsumptiegedrag. Dit leidt volgens de initiatiefnemers tot een fundamenteel ander marketingcommunicatietijdperk. Een tijdperk waarin de klant in meerdere opzichten de communicatie controleert en stuurt.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek gaat over de impact van deze ontwikkeling op het merk, als set van functionele en emotionele waarden. Wat betekent het voor het ontwikkelen van een onderscheidende merkstrategie? De initiatiefnemers denken dat het tijd wordt de traditionele scheiding in communicatiedisciplines (advertising, DM, interactief) te doorbreken en vanuit een nieuwe visie op klantgecontroleerde merkcommunicatie samenhang te creëren.

Media mei moeten de resultaten gepubliceerd worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in