Verkade merk van het jaar
Het merk werd door een panel van zesduizend consumenten als beste gewaardeerd. Verkade scoorde bij het publiek goed op merkkwaliteit, innovatiekracht en duurzaamheid. Ook de expressiviteit van het merk speelde een belangrijke rol, geholpen door de aansprekende reclamecampagne met de 'Meisjes van Verkade'.
De verkiezing is een initiatief van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI), EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux. Zij onderzochten de merkkracht van 93 A-merken in de levensmiddelensector. Op de tweede plaats van de verkiezing eindigde Douwe Egberts, gevolgd door Campina. Bolletje en Unox waren de nummers vier en vijf.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaIn 2008 was Verkade ook al verkozen tot Merk van het Jaar. Verkade kreeg de award uit handen van FNLI-voorzitter Freek Rijna.
Nieuw dit jaar was de categorie Sterkste stijger van 2007-2010. Smiths ontving deze speciale award, die voor de gelegenheid gehuld was in een bolletjestrui. De bolletjestrui vertegenwoordigt de snelste klimmer van de afgelopen vier jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid