Tv-reclame gaat online
Aan de tijd van het al dan niet bewegende maar in elk geval statische plaatje lijkt een eind te komen in de webvertising: de tv-reclame…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op internet duiken steeds meer complete tv-spots op. Een van de Duitse pioniers is de Hamburgse Pilot Group (pilot-group.de). Hun Micro-TV-concept is gelanceerd met de kerstspot van postorderbedrijf Otto. De spot is samen met Kreativagentur Bartel, Broemmel, Struck voor internet aangepast tot een 300 kilobyte tellende Flash-film (een één-op-éénkopie zou veel te zwaar worden). Micro-TV is dus gebaseerd op de wijdverbreide Flash-technologie, met als groot voordeel dat de meeste internetgebruikers de hiervoor benodigde software op hun computer hebben staan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
<#FONT SIZE=1>Bron: Absatzwirtschaft<#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid