De Witte brengt 'Linda' op de markt
Rozemarijn de Witte is een eigen uitgeverij gestart: Mood for Magazines. Eerste uitgave wordt 'Linda', een voor de Nederlandse markt nieuw…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In eerste instantie verschijnt 'Linda' tweemaandelijks en volgens De Witte komt de oplage in het eerste jaar rond de 80.000 exemplaren uit. De Witte (ooit bedenker van het tijdschrift Living) sloot een strategische samenwerkingsovereenkomst met Sanoma Uitgevers dat een minderheidsbelang van 35 pct in Mood for Magazines heeft genomen. Zij heeft al haar Studio Room voor concept & design.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid