Overslaan en naar de inhoud gaan

Text 100 PR Agency of the Year

Text 100, een wereldwijde PR-specialist voor de technologiesector, is door het tijdschrift Technology Marketing tot PR Agency of the Year…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het PR-bureau won de prijs vanwege zijn bedrijfsresultaten, het profiel binnen de technologiebranche en de tevredenheid van zijn klanten. Het bedrijf heeft een sterke positie doordat het erin geslaagd is nieuwe klanten aan te trekken - zoals ARM, Brocade, NTT/Verio en Symbian - en door het openen van nieuwe vestigingen in China en Denemarken.

related partner content for mobile comes here

Technology Marketing voerde voor het toekennen van de prijs een analyse van de PR-markt uit. Text 100 werd de winnaar na interviews met klanten en medewerkers, bezoeken aan de vestigingen, evaluatie van de reputatie binnen de technologiebranche en een analyse van de resultaten van het bureau over het afgelopen jaar.

Text 100 International heeft 23 kantoren, verspreid over Europa, Noord-Amerika, India, Afrika, het Verre Oosten en de Pacific regio. De vestiging in Amsterdam bestaat sinds 1995.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in