Ster weigert spotje van BNR Nieuwsradio
De Ster heeft een spotje van BNR Nieuwsradio geweigerd waarin de nieuwe programmering van het commerciële station werd aangeprezen.
Directeur Paul van Gessel van BNR reageert woedend op het besluit van de Ster. ‘Enkel en alleen omdat wij als een concurrent worden gezien. En dat bij de publieke omroep, die toch van ons allemaal zou moeten zijn. Ik heb er maar drie woorden voor: abject, kinderachtig en te absurd voor nog een woord’, zo zegt hij in de Telegraaf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Ster zegt altijd spotjes van concurrenten te weigeren en is daarmee niet de enige. Ook SBS en RTL doen het.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuZie ook Adfoblog.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid