Ster weigert spotje van BNR Nieuwsradio
De Ster heeft een spotje van BNR Nieuwsradio geweigerd waarin de nieuwe programmering van het commerciële station werd aangeprezen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Directeur Paul van Gessel van BNR reageert woedend op het besluit van de Ster. ‘Enkel en alleen omdat wij als een concurrent worden gezien. En dat bij de publieke omroep, die toch van ons allemaal zou moeten zijn. Ik heb er maar drie woorden voor: abject, kinderachtig en te absurd voor nog een woord’, zo zegt hij in de Telegraaf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Ster zegt altijd spotjes van concurrenten te weigeren en is daarmee niet de enige. Ook SBS en RTL doen het.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid