Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom en Blutarsky winnen Sanoma Event Game

De Sanoma Event Game, met de opdracht het ideale één-op-één concept te bedenken voor merken die zich richten op Libelle- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wedstrijd werd eind vorig jaar uitgeschreven tijdens de Margriet Winter Fair. Als prijs kon men participatie aan de Libelle Zomerweek 2006 of de Margriet Winter Fair 2006 winnen.
Starcom Groep Nederland en Blutarsky zijn de bedenkers van twee multimediale eventconcepten voor hun klanten Nintendo en TNT. Zij gaan dit jaar het contact aan met vrouwen die Libelle Zomerweek en/of Margriet Winter Fair bezoeken.

related partner content for mobile comes here

“Hoe oud is jouw brein?” is het concept dat vrouwen tijdens de komende Libelle Zomerweek in het Nintendo Paviljoen kunnen spelen. TNT Post Pakketservice komt met het concept “Verpak je beste wensen en verstuur deze feestdagen eens een pakketje in plaats van een kaartje”.

Uitreiking van de prijzen aan de winnaars heeft plaats tijdens de BBQ Beach Party op 18 mei, tijdens de tiende Libelle Zomerweek in Almere.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in