Starcom en Blutarsky winnen Sanoma Event Game


De wedstrijd werd eind vorig jaar uitgeschreven tijdens de Margriet Winter Fair. Als prijs kon men participatie aan de Libelle Zomerweek 2006 of de Margriet Winter Fair 2006 winnen.
Starcom Groep Nederland en Blutarsky zijn de bedenkers van twee multimediale eventconcepten voor hun klanten Nintendo en TNT. Zij gaan dit jaar het contact aan met vrouwen die Libelle Zomerweek en/of Margriet Winter Fair bezoeken.
“Hoe oud is jouw brein?” is het concept dat vrouwen tijdens de komende Libelle Zomerweek in het Nintendo Paviljoen kunnen spelen. TNT Post Pakketservice komt met het concept “Verpak je beste wensen en verstuur deze feestdagen eens een pakketje in plaats van een kaartje”.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUitreiking van de prijzen aan de winnaars heeft plaats tijdens de BBQ Beach Party op 18 mei, tijdens de tiende Libelle Zomerweek in Almere.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid