Wereldwijde review Johnson & Johnson


Uit die gesprekken moet een betere stroomlijning van zowel reclame- als media-accounts voortkomen, meldt Brandrepublic. In totaal gaat het om een budget van bijna 500 miljoen euro.
Eerder dit jaar werd het Europese media-account al ondergebracht bij Initiative. Zusterbureau Lowe Worldwide heeft de meeste accounts in handen, zoals voor de huidverzorgings- en babyproducten. McCann Erickson (ook Interpublic) behandelt de accounts voor verbandproducten en Acuvue. Bij DDB (Omnicom) zijn onder meer RoC, Neutrogena, Clean & Clear en de Evian Affinity Skincare ondergebracht.
Gesuggereerd wordt dat Lowe zijn grip op de accounts heeft verloren na het vertrek van Andrew Langer, global creative director voor J&J en voormalig vice-chairman van Lowe Worldwide.
Marketingbaas Joe McCarthy van J&J ontkent overigens dat er gesprekken hebben plaatsgehad. Volgens hem zijn er geen plannen voor een review.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid