Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde review Johnson & Johnson

Farmaceut Johnson & Johnson praat met verschillende bureaunetwerken over de internationale advertising accounts.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit die gesprekken moet een betere stroomlijning van zowel reclame- als media-accounts voortkomen, meldt Brandrepublic. In totaal gaat het om een budget van bijna 500 miljoen euro.
Eerder dit jaar werd het Europese media-account al ondergebracht bij Initiative. Zusterbureau Lowe Worldwide heeft de meeste accounts in handen, zoals voor de huidverzorgings- en babyproducten. McCann Erickson (ook Interpublic) behandelt de accounts voor verbandproducten en Acuvue. Bij DDB (Omnicom) zijn onder meer RoC, Neutrogena, Clean & Clear en de Evian Affinity Skincare ondergebracht.

related partner content for mobile comes here

Gesuggereerd wordt dat Lowe zijn grip op de accounts heeft verloren na het vertrek van Andrew Langer, global creative director voor J&J en voormalig vice-chairman van Lowe Worldwide.
Marketingbaas Joe McCarthy van J&J ontkent overigens dat er gesprekken hebben plaatsgehad. Volgens hem zijn er geen plannen voor een review.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in