Overslaan en naar de inhoud gaan

Sex And The Blokker

Wat een geweldige stunt van Blokker om Sarah Jessica Parker in te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Amerikaanse actrice van Sex And The City, de serie die ooit de Nederlandse kinderwagens van Bugaboo hielp aan een omzet boost.

related partner content for mobile comes here

. Een puur Nederlands product en de Nederlandse doelgroep verleiden met een ware Hollywood bekendheid. Goed voor de spreekwoordelijke tamtam. 
Deze actrice, die ik persoonlijk niet gelijk had herkend, toont nu aan dat ze zo’n fan is geworden van de Blokker. Het is geweldig om te zien dat de sociale media er vol van staan. En leuk om al de uiteenlopende reacties hierop te zien, van enthousiastelingen tot aan zware critici. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het is niemand ontgaan

Ongeacht of het uiteindelijk wel of niet de Blokker gaat helpen met dat duwtje in de juiste richting, de commotie heeft er in ieder geval voor gezorgd dat bijna niemand de metamorfose van de Blokker kan zijn ontgaan (een metamorfose die broodnodig was overigens). Sterker nog, je wordt nieuwsgierig hoe die oude stoffige winkel weer in een nieuw jasje is gestoken. 

Mij hebben ze in ieder geval te pakken. Zodra ik in de buurt ben loop ik zeker even binnen.

Wel vraag ik me af wat hun strategie zal zijn om de mensen ook daadwerkelijk tot kopen aan te zetten. Zo viel mij gelijk op in de YouTube-video dat er kansen onbenut worden gelaten om de doelgroep te activeren. Op een kleine link onderin de video nagelaten was het slim geweest om met zo’n video de klant nog interactiever te benaderen, bijvoorbeeld met een outro. 

Simpel gekleurde messenset

Daarnaast viel mij in de commercial ook op, dat het toch vrij standaard producten zijn waar ze zich op richten. Die kaasschaaf of zo’n simpel gekleurde messenset haal ik wel voor een appel en een ei bij de Action, maar die exclusievere en duurzame producten, en daar zullen ze het verschil in moeten gaan maken.

Het zal in ieder geval de eerste commercial zijn waar de filmopnames waarschijnlijk niet begonnen met: “and Action!”. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Mara

Hoi

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in