Overslaan en naar de inhoud gaan

'Scholz wint WSJ Europe-account'

Het Londense kantoor van het Duitse bureaunetwerk Scholz & Friends is er volgens Campaign in geslaagd om het Wall Street Journal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het Britse blad wordt het bericht door niemand bevestigd. Campaign meldt dat het Amerikaanse bureau Goodby Silverstein in de pitch zat, evenals het in Amsterdam gevestigde Strawberry Frog. Het account zat eerder bij het BBDO-netwerk.

related partner content for mobile comes here

De review is volgens Campaigns bronnen het gevolg van de constatering dat de campagne van de Wall Street Journal Europe 'meer memorabel' moest worden. WSJ/E zal via Scholz & Friends heftig de stijd aanbinden met onder meer de Financial Times.

De WSJ/E kondigde in april aan dat de oplage de 100.000 had overtroffen, een stijging van 20 procent ten opzichte van het getal van januari vorig jaar. Nog een prachtig getal: de reclame-inkomsten zijn met 63 procent gestegen sinds december 1998.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in