Overslaan en naar de inhoud gaan

Scheepens ontwikkelt BrabantNacht voor Visit Brabant

Op 17 september kunnen 8 Brabantse topattracties ’s nachts worden bezocht tijdens de BrabantNacht.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Reclamebureau Scheepens bedacht in opdracht van Visit Brabant deze campagne, waarbij gebruik wordt gemaakt van traditionele pr, influencer marketing, een activatiecampagne, abri’s, megamasten en campagnes op Facebook, Twitter en Instagram. De campagne bereikt Nederland, Duitsland (Noordrijn-Westfalen) en België (Antwerpen en omgeving).

related partner content for mobile comes here

Tijdens de Brabantnacht kan gebruik worden gemaakt van 8 arrangementen in Brabant, waarbij ook kan worden gekozen voor een overnachting. De deelnemende locaties zijn onder andere Safaripark De Beekse Bergen, Nationaal Park de Biesbosch, de Efteling en ‘Van Gogh Village’ Nuenen. BrabantNacht moet een jaarlijks terugkerend evenement worden.

Credits:

Strategie/Concept: Sjoerd Goderie, Richard de Jong, Eelco Anneveldt
Art/Design: Richard de Jong, Marwin Saris
Account: Alt-Willem Spenkelink, Suraya Kartopawiro
Klant: Maartje Oomen, Heleen Huisjes, Tamara Ernst, Marieke Maas
Media: Bluefield Agency: Marielle Slenders
Activatie: Soeps Collective: Daan Melis
Fotografie: Tycho Merijn
Filmproductie: Cutjongens: Merlijn Passier, Bart van Sinten
PR/Influencer marketing: Sherpa&;s Stories: Isabel Mosk
Website ontwikkeling: Insiders: Auke Buma

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in