RTL4 in week 23 marktleider
RTL4 was afgelopen week met een marktaandeel van 14,5 marktleider op tv. Zusterzenders RTL5 en Yorin behaalden respectievelijk een aandeel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De publieke zenders kwamen samen uit op 29,3 procent: Nederland 1 11,0, Nederland 2 13,6 en Nederland 3 5,3. De SBS-zenders scoorden gezamenlijk 19,2 procent: SBS6 11,7, Net5 4,0 en Veronica 3,5. Nickelodeon behaalde vooral dankzij de wedstrijd Finland-Nederland een marktaandeel van 4,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Die voetbalwedstrijd was ook het best bekeken programma van afgelopen week met 2,92 miljoen kijkers. Postcodeloterij 1 tegen 100 trok 2 miljoen kijkers, gevolgd door GTST van maandag met 1,84 miljoen, het maandagse 20.00 uur Journaal met 1,83 miljoen en de Tweelingtest met 1,78 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid