Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijksuniversiteit Groningen en DVJ Insights gaan intensiever samenwerken

Het doel is om wetenschap en praktijk beter aan elkaar te linken.
V.l.n.r. Marieke van Echtelt, Mark Vroegrijk en Lucas Hulsebos, (DVJ Insights) en Tammo Bijmolt en Maarten Gijsenberg, (Rijksuniversiteit…
V.l.n.r. Marieke van Echtelt, Mark Vroegrijk en Lucas Hulsebos, (DVJ Insights) en Tammo Bijmolt en Maarten Gijsenberg, (Rijksuniversiteit…
© Samenwerking intensiveren
V.l.n.r. Marieke van Echtelt, Mark Vroegrijk en Lucas Hulsebos, (DVJ Insights) en Tammo Bijmolt en Maarten Gijsenberg, (Rijksuniversiteit…
V.l.n.r. Marieke van Echtelt, Mark Vroegrijk en Lucas Hulsebos, (DVJ Insights) en Tammo Bijmolt en Maarten Gijsenberg, (Rijksuniversiteit…
© Samenwerking intensiveren

De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) - met name de vakgroep Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde - en DVJ Insights gaan intensiever samenwerken. Nog dit jaar start een PhD positie “Effectiveness of advertising within the new media context”, op de universiteit in Groningen. Deze positie wordt door DVJ Insights gefinancierd, met als doel om de wetenschap en de praktijk nog beter aan elkaar te linken. En deze wetenschappelijke inzichten te integreren in de werkwijze van DVJ Insights.

related partner content for mobile comes here

Het bureau: ‘Het onderwerp media en effectiviteit is breed, maar is met name gekozen om klanten nog beter te kunnen helpen met het begrijpen en optimaliseren van de effectiviteit van alle middelen.’

Over de PhD positie

DVJ Insights en de Rijksuniversiteit Groningen zijn op zoek naar kandidaten die beschikken over een Master of Science degree. Studenten met een kwantitatieve achtergrond, met bijvoorbeeld een MSc in econometrie, statistiek, data science, of marketing intelligence worden vooral opgeroepen om te solliciteren. Het betreft een tijdelijke functie, met een aanstelling van 4 jaar; leidend tot een promotie.

De positie start op 1 september 2019.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in