Overslaan en naar de inhoud gaan

Remake 'Our House' uit Essent-commercial wordt uitgebracht voor goede doel

Essent: 'Wij vinden dat iedereen recht heeft op een fijn en veilig thuis. Zeker kinderen.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De remake van de oude Madness-hit &;Our House&; die in is gebruikt, wordt nu uitgebracht via iTunes en Spotify. De opbrengsten gaan naar een goed doel: Stichting Het Vergeten Kind.

related partner content for mobile comes here

De remake (zie video onderaan) werd ingezongen door ex-kwartfinalist van The Voice of Holland 2012, Marjet van den Brand. Van den Brand werd uitgenodigd door 3FM DJ Anoûl Hendriks voor een studio-optreden. Het liedje kreeg veel positieve reacties en daarom komt er nu een officiële single.

Teammanager marketingcommunicatie bij Essent, Monique van Weert, zegt het volgende over het initiatief: &;Wij vinden dat iedereen recht heeft op een fijn en veilig thuis. Zeker kinderen. Daarom geven we met onze commercial graag een podium aan de nieuwe single, en daarmee aan stichting Het Vergeten Kind.&;

Het origineel van Madness? Zie video onderaan dit artikel.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in