
De vier zenders van RTL Nederland hadden 29,3 pct (+0,5 in vergelijking met vorige week) en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 21,1 pct (+1,0). Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 20,2 pct, terwijl het aandeel van RTL 4 blijft groeien. De tweede zender van Nederland komt uit op 17,6. SBS 6 heeft 12,5 pct (+ 0,4).
Studio Sport Eredivisie van gisteravond was met 2.728.000 kijkers het best bekeken programma van week 14, gevolgd door het NOS Journaal van gisteren met ruim 2,6 miljoen kijkers en Ik Hou Van Holland (RTL 4) met bijna 2,4 miljoen kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee