Publieke zenders op 36,2 pct in week 14
De drie publieke zenders hadden in week 14 samen een marktaandeel van 36,2 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 29,3 pct (+0,5 in vergelijking met vorige week) en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 21,1 pct (+1,0). Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 20,2 pct, terwijl het aandeel van RTL 4 blijft groeien. De tweede zender van Nederland komt uit op 17,6. SBS 6 heeft 12,5 pct (+ 0,4).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport Eredivisie van gisteravond was met 2.728.000 kijkers het best bekeken programma van week 14, gevolgd door het NOS Journaal van gisteren met ruim 2,6 miljoen kijkers en Ik Hou Van Holland (RTL 4) met bijna 2,4 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid