Publieke zenders in week 9 op 34,2 pct
De publieke omroepen behaalden in week 9 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,2 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,0 en de SBS-zenders 14,8. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 37,0, de zenders van RTL Nederland 29,3 en de SBS-zenders 18,1 procent. Nederland 1 was met 23,3 procent marktleider in het avondtijdvak. RTL4 had 18,2 procent en SBS6 8,8. In week 9 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 207 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was Studio Sport Eredivisie van zondagavond met 3.264.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid