
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,0 en de SBS-zenders 14,8. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 37,0, de zenders van RTL Nederland 29,3 en de SBS-zenders 18,1 procent. Nederland 1 was met 23,3 procent marktleider in het avondtijdvak. RTL4 had 18,2 procent en SBS6 8,8. In week 9 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 207 minuten.
Best bekeken programma van de week was Studio Sport Eredivisie van zondagavond met 3.264.000 kijkers.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCampagneleider
KRO-NCRVBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee