Overslaan en naar de inhoud gaan

Promotie MVO belangrijker dan uitvoering

Bedrijven geven meer geld uit aan de promotie van hun MVO-activiteiten, dan aan het ontwikkelen van die activiteiten. Dat meldt de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het rapport, Getting Down To Business, concludeert dat veel MVO-campagnes gedoemd zijn te mislukken omdat bedrijven MVO beschouwen als een verlengstuk van hun PR-activiteiten. Volgens een woordvoerder van Demos wordt de invloed van MVO op het bedrijf en zijn reputatie maar al te vaak belangrijker geacht dan de voordelen voor de lokale gemeenschap.

related partner content for mobile comes here

Volgens het onderzoek kan MVO sociaal effectief zijn en het bedrijfsmerk helpen bouwen als de activiteiten worden ontwikkeld met behulp van de expertise van senior- en strategische werknemers.

De denktank onderzocht drie van de belangrijkste MVO-projecten in Engeland. Een samenvatting van het rapport is de downloaden op

Bron: PRWeek UK

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in