Winkelman & Van Hessen en RTL Z introduceren IMtv
PR-bureau Winkelman & Van Hessen en RTL Z introduceren vanaf 1 augustus 2002
IMtv, een nieuwe mogelijkheid voor bedrijven om de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
IMtv staat voor 'Ingezonden Mededelingen TV' en stelt een bedrijf in staat
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
om onder eigen verantwoordelijkheid een redactionele opzet vast te stellen
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSvoor het eigen bedrijfsnieuws. Elke IMtv-uiting duurt maximaal 1 minuut en
wordt op dezelfde dag zesmaal uitgezonden, steeds voorafgaand aan het RTL Z
Nieuws. Hiermee communiceert het bedrijf volgens de bedenkers van IMtv met
een doelgroep van circa 900.000 zakelijke RTL Z kijkers. Het bericht is
bovendien de gehele week na uitzending te lezen op RTL Text en op RTLZ.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid