Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft een van de sterkste merken ter wereld

General Electric, Microsoft, en Wal-Mart zijn ’s werelds sterkste merken. Dat blijkt uit een recent onderzoek gedaan door CoreBrand in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek werd gehouden onder senior business executives van de top 20 procent van Amerikaanse ondernemingen. CoreBrand gebruikte vervolgens een statistische methode om de invloed van de merksterkte op de beurswaarde van het merk te meten.

related partner content for mobile comes here

Volgens CoreBrand helpt het vaststellen van de merkwaarde communicatieprofessionals om de return on investment van verschillende communicatiestrategieën te meten. CoreBrand adviseert zijn klanten de volgende vier zaken te regelen om merkwaarde op te bouwen en te behouden:- erken het merk als fundamenteel corporate asset- accepteer dat het management ‘eigenaar’ is van het merk en beleg de verantwoordelijkheid ondernemingsbreed- investeer tijd en intellect alvorens communicatie-activiteiten te ontwikkelen en marketinguitgaven te doen- volg voortdurend de status van het merk

Bron: PR week US

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in