Opticiens zien online buzz groeien
Media-analist Jaap van Zessen van Buzzcapture brengt voor Tijdschrift voor Marketing branches in kaart. Deze maand: opticiens.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/499dd6c3-ccfb-5b9a-ad63-42e0071e71f0/article/51/5f/515fe63d-e9a0-4f1e-82fd-3ddc04939e4d/opening_image/opening_image_pro_hero/beeldbuzzcapture.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/499dd6c3-ccfb-5b9a-ad63-42e0071e71f0/article/51/5f/515fe63d-e9a0-4f1e-82fd-3ddc04939e4d/opening_image/opening_image_pro_hero/beeldbuzzcapture.jpg)
Waar veel winkelketens het moeilijk hebben, gaat het goed met de brillenindustrie. De grote ketens kwamen vooral positief in het nieuws en lijken online de toekomst positief tegemoet te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid