Overslaan en naar de inhoud gaan

O'Neill werkt met Storm Insights voor data en analytics

Gronings bureau vergaart inzichten over de wijze waarop bezoekers de website gebruiken van O'Neill.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2014 lanceerde O’Neill Europe een nieuwe brand en shop site. Storm Insights heeft de metingen gerealiseerd waarmee O’Neill inzichten vergaart over de wijze waarop bezoekers de website gebruiken en de mate waarin marketingcampagnes bijdragen aan online aankopen op het platform.

related partner content for mobile comes here

Martijn van Egmond, ecommerce manager van O’Neill Europe: &;O’Neill Europe heeft grote ambities op online gebied. Data speelt een essentiële rol binnen onze groei- en marketingstrategie. Niet enkel voor inzichten, maar ook voor verbeterd gebruikersgemak door data toe te passen in automatische personalisatie op onze website en daarbuiten.

&;We zochten een partner die verder gaat dan een standaard implementatie van Google Analytics. De uitdaging om metingen van twee platformen met een verschillende URL structuur goed op te zetten is aanzienlijk. In Storm Insights hebben we een partner gevonden waarmee we algemene webstatistieken kunnen verrijken met nuttige profielinformatie en andere bedrijfsgegevens.&;

Jasper Dijkstra, ceo van Storm Insights: “Het is interessant om met een sterk merk zoals O’Neill te werken waar branding en performance zo samenkomen. Dit leidt tot vraagstukken als &;wat is het uplift effect van een surfvideo op YouTube op de verkopen van surfshorts?’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in