Overslaan en naar de inhoud gaan

NYC probeert internationale bezoeker warmer welkom te geven

Citymarketing op JFK International Airport.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meestal voel je je als bezoeker aan de VS niet bijster welkom als je soms één, twee uur in de rij voor de douane staat op de luchthaven.

related partner content for mobile comes here

Sterker: je hebt soms het gevoel dat je een potentiële kwaaddoener bent, gezien de strengheid die je ondergaat voordat je toestemming krijgt. Het afnemen van vingerafdrukken en een oogscan zijn een verplicht ‘toelatingsexamen’.

, het officiële marketing- en toerismebureau voor de stad New York probeert het welkomsgevoel een beetje op te krikken met een visuele welkomstcampagne op JFK International Airport.

De vijf verschillende New Yorkse wijken, de Bronx, Brooklyn, Manhattan, Queens en Staten Island, (met hun lokale iconen) worden door de campagne getoond aan de bezoekers van JFK International Airport.

De campagne is bedoeld de internationale bezoekers bekend te laten maken met de vijf wijken.

Dit is de eerste campagne op JFK waarin individuele aandacht besteed wordt aan alle verschillende wijken, en het is de tweede welkomstcampagne ooit.

De campagne zal een jaar te zien zijn op 37 panelen op de luchthaven. Vijftien panelen zijn specifiek voor de wijken (drie per wijk). Wil je ze zien: ze hangen in terminals 1, 4 en 8.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in