Nieuwe slogan voor Albert Heijn


Het nieuwe thema werd bedacht door TBWANeboko, het bureau van Albert Heijn. Annemarie van Ekelschot (manager themacommuncatie van Albert Heijn) licht de keuze in het interne magazine Ahá als volgt toe: ‘Andere supermarkten leggen met woorden als ‘laag’ en ‘goedkoop’ vooral een claim neer op prijsniveau. Dat willen wij breder trekken. Enerzijds om ons te onderscheiden en anderzijds omdat Albert Heijn naast de focus op scherpe prijzen veel meer in huis heeft: keuze, service, et cetera.’
De nieuwe pay-off komt in de plaats van ‘Het grote voordeel van Albert Heijn’ - die sinds 2003 werd gevoerd - omdat de supermarktketen zich breder wil positioneren en ‘een niveau hoger wil plaatsnemen’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de campagne wordt de nieuwe slogan gebruikt in combinatie met assortiment, prijs en service. Zoals ‘Het hele jaar door zomerfruit. Gewoon bij Albert Heijn’ of ‘De kleinste prijsjes. Gewoon bij Albert Heijn.’
De regel werd bij het publiek geïntroduceerd met een extra lange commercial tijdens de reclameblokken rondom RTL 4-programma De Wedstrijden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid