Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe slogan voor Albert Heijn

Albert Heijn heeft gisteren zijn nieuwe pay-off bekendgemaakt: ‘Gewoon bij Albert Heijn.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe thema werd bedacht door TBWANeboko, het bureau van Albert Heijn. Annemarie van Ekelschot (manager themacommuncatie van Albert Heijn) licht de keuze in het interne magazine Ahá als volgt toe: ‘Andere supermarkten leggen met woorden als ‘laag’ en ‘goedkoop’ vooral een claim neer op prijsniveau. Dat willen wij breder trekken. Enerzijds om ons te onderscheiden en anderzijds omdat Albert Heijn naast de focus op scherpe prijzen veel meer in huis heeft: keuze, service, et cetera.’

related partner content for mobile comes here

De nieuwe pay-off komt in de plaats van ‘Het grote voordeel van Albert Heijn’ - die sinds 2003 werd gevoerd - omdat de supermarktketen zich breder wil positioneren en ‘een niveau hoger wil plaatsnemen’.

In de campagne wordt de nieuwe slogan gebruikt in combinatie met assortiment, prijs en service. Zoals ‘Het hele jaar door zomerfruit. Gewoon bij Albert Heijn’ of ‘De kleinste prijsjes. Gewoon bij Albert Heijn.’

De regel werd bij het publiek geïntroduceerd met een extra lange commercial tijdens de reclameblokken rondom RTL 4-programma De Wedstrijden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in