Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Rabobank duidelijkst over Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen’

De Rabobank is het meest transparant over maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dat blijkt uit de Transparantiebenchmark 2007.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van 150 jaarverslagen in opdracht van de EZ-staatssecretaris Frank Heemskerk blijkt dat de bank het best rapporteert over de gevolgen van bedrijfsvoering op het gebied van milieu, mensenrechten en sociale aspecten. “Door de prestaties van bedrijven te vergelijken worden bedrijven geprikkeld meer aandacht te besteden aan MVO,” zei Heemskerk bij de presentatie van de benchmark. Hij stelt vast dat veel bedrijven beter scoren dan in eerdere metingen. Verzekeraars en de ICT-sector zijn in 2007 slechter gaan presteren. Het onderzoek dat is uitgevoerd door PricewaterhouseCoopers kan worden gedownload via .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in