Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Klene-mixlijn geïnspireerd op de snoeppot

Designbureau SOGOOD heeft de verpakkingen voor een nieuwe mixlijn van Klene ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Michiel Goedvolk, group brandmanager bij Perfetti Van Melle wil de consument graag variatie en daarom komt Klene daarom nu met een nieuwe mixlijn: ‘Klene heeft een uitgebreid assortiment van verschillende dropjes. De mixlijn bevat niet alleen een zoete en zoute variant, maar ook een mix waarin de beroemde Muntdrop en Mentos tezamen komen.’ De nieuwe verpakkingen zullen in de winkel beschikbaar zijn vanaf week 19

related partner content for mobile comes here

Edwin Visser, directeur van SOGOOD: ‘Erg leuk om weer eens een nieuwe lijn voor Klene neer te zetten. We hebben gekozen voor de thematiek van de snoeppot, dat goed past bij het mix-idee. Het is een volwassen propositie geworden waarvan we veel verwachten. Interessant om ook eens te werken aan een dual branding project binnen Perfetti Van Melle.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in