Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne van internetbank Alex Vermogensbank

Alex Beleggersbank is niet meer. Het is nu Alex Vermogensbank. Met de nieuwe campagne die sinds 12 januari loopt wil men vooral duidelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om het verschil met de concurrentie duidelijk te maken heeft Alex een Big Bank theory bedacht. Grote banken zijn volgens Alex alleen maar bezig om de grootste te worden met te veel management en een sterke focus op groei. Kijk zelf maar naar de , er komt nog meer kritiek op grote banken in voor.

related partner content for mobile comes here

Op de site van Alex staat onder Onze historie niet vermeld dat zij een tijd lang onderdeel van de Rabobank, een big bank, zijn geweest. Opvallend.

Alex zet zich af tegen de gevestigde banken en dat doen zij al consequent vanaf de oprichting. Nu geeft Alex dus opnieuw aan anders te zijn dan de grote banken. Dat vind ik sterk en er zijn kansen genoeg met deze strategie.

Maar, SNS zegt "zo kan het ook". Rabobank zegt "het is tijd voor een bank die het anders doet, het is tijd voor de Rabobank. Dus meer banken roepen dat ze anders zijn.

Het verschil of onderscheidend vermogen kan gemaakt worden in de kwaliteit van de dienstverlening.

Is de campagne van Alex Vermogensbank een goede aanpak in het huidige tijdsbeeld (kredietcrisis, ING?Postbank, ABN Amro/Fortis, wantrouwen bij consumenten)?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in