Nederland in wereldmerken top-10
Consumenten waarderen het 'merk' Nederland als tiende in de wereldranglijst NBI. Deze index (Nation Brand Index) meet bij ruim 25.000…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland wordt wereldwijd als tiende gewaardeerd en stijgt daarmee één plek sinds het vierde kwartaal van 2006. Engeland is wederom op de eerste plaats geëindigd. 'Naast de waardering van het merk Nederland is ook de merkwaarde gestegen met 138 miljard dollar naar 930 miljard dollar', aldus Simon Anholt, auteur van het NBI rapport. De merkwaarde is voor het tweede achtereenvolgende jaar door Finance plc bepaald. Hiervoor is een aangepaste versie van de 'royalty relief' methode gehanteerd, volgens de organisatie een veel gebruikte techniek om waarden van commerciële merken vast te stellen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid