Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland in wereldmerken top-10

Consumenten waarderen het 'merk' Nederland als tiende in de wereldranglijst NBI. Deze index (Nation Brand Index) meet bij ruim 25.000…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland wordt wereldwijd als tiende gewaardeerd en stijgt daarmee één plek sinds het vierde kwartaal van 2006. Engeland is wederom op de eerste plaats geëindigd. 'Naast de waardering van het merk Nederland is ook de merkwaarde gestegen met 138 miljard dollar naar 930 miljard dollar', aldus Simon Anholt, auteur van het NBI rapport. De merkwaarde is voor het tweede achtereenvolgende jaar door Finance plc bepaald. Hiervoor is een aangepaste versie van de 'royalty relief' methode gehanteerd, volgens de organisatie een veel gebruikte techniek om waarden van commerciële merken vast te stellen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in