Nederland 2 in week 26 marktleider


Nederland 1 scoorde een aandeel van 11,9 en Nederland 3 van 5,6 procent. RTL4 kwam uit op 9,8 procent, RTL5 had 5,3 procent en RTL7 3,2. SBS6 had een aandeel van 10,0, Net5 had 4,1 procent en Veronica 4,9. Talpa had een marktaandeel van 3,3 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 46,9 procent, de zenders van RTL Nederland 18,3 procent en de SBS-zenders 19,3 procent. De wedstrijd Spanje-Frankrijk was met 2,882 miljoen kijkers het best bekeken programma van de week. Duitsland-Argentinië had 2,856 miljoen kijkers, Brazilië-Frankrijk scoorde 2,711 miljoen kijkers, Engeland-Portugal had 2,360 miljoen toeschouwers en Italië-Australië 2,291 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid