Mobillion maakt zich los van TMG
Mobillion maakt zich na veertien jaar los van Telegraaf Media Groep om zich volledig te kunnen richten op online fondsenwerving.
Dat is volgens algemeen directeur Marc Schoutens nodig om de kennis op dit gebied te verbreden en nog effectiever in te zetten voor de non-profitsector. Schoutens: ’Wij willen dé specialist in Nederland worden op het gebied van online fondsenwerving.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
CM uit Breda neemt diensten over die niet passen binnen deze focus, zoals bel-en-winacties en quick response services.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuFondsenwerving en ook het werven van vrijwilligers, is volgens Schoutens voor goede doelen in deze tijd een enorme uitdaging. ‘Traditionele middelen volstaan niet meer en we zien op het terrein van werving via (mobiel) internet en sociale media dan ook een enorme behoefte.'
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid