Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobillion maakt zich los van TMG

Mobillion maakt zich na veertien jaar los van Telegraaf Media Groep om zich volledig te kunnen richten op online fondsenwerving.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is volgens algemeen directeur Marc Schoutens nodig om de kennis op dit gebied te verbreden en nog effectiever in te zetten voor de non-profitsector. Schoutens: ’Wij willen dé specialist in Nederland worden op het gebied van online fondsenwerving.’

related partner content for mobile comes here

CM uit Breda neemt diensten over die niet passen binnen deze focus, zoals bel-en-winacties en quick response services.

Fondsenwerving en ook het werven van vrijwilligers, is volgens Schoutens voor goede doelen in deze tijd een enorme uitdaging. ‘Traditionele middelen volstaan niet meer en we zien op het terrein van werving via (mobiel) internet en sociale media dan ook een enorme behoefte.&;

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in