Overslaan en naar de inhoud gaan

'Mobiel steeds belangrijker bij aankooptraject'

Kleding kopen wordt steeds vaker mobiel gedaan en ook de aankoop gebeurt vaker online, blijkt uit het onderzoek van Tradedoubler. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tradedoubler liet het onderzoek online uitvoeren door Fox Insights, onder 2.500 ´verbonden consumenten´ in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Polen, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zweden.

related partner content for mobile comes here

Van de onderzoeksdoelgroep maakt:

  • 70% gebruik van mobiele devices om een gewenst artikel voor een scherpere prijs te vinden en koopt.
  • 60% van de respondenen koopt kleding om prijstechnische redenen online, in plaats van in de winkel.
  • 44% van de respondenten verzilvert 44% mobiele vouchers of kortingsbonnen die tijdens het online winkelen zijn ontvangen.
  • 55% gaat naar een concurrerende winkel als uit de zoekopdracht op de mobiel blijkt dat daar een mode-item lager geprijsd is.
  • 44% van de respondenten doet online aankopen via de mobiel.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in