'Mobiel steeds belangrijker bij aankooptraject'
Kleding kopen wordt steeds vaker mobiel gedaan en ook de aankoop gebeurt vaker online, blijkt uit het onderzoek van Tradedoubler. Het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tradedoubler liet het onderzoek online uitvoeren door Fox Insights, onder 2.500 ´verbonden consumenten´ in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië, Polen, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zweden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Van de onderzoeksdoelgroep maakt:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- 70% gebruik van mobiele devices om een gewenst artikel voor een scherpere prijs te vinden en koopt.
- 60% van de respondenen koopt kleding om prijstechnische redenen online, in plaats van in de winkel.
- 44% van de respondenten verzilvert 44% mobiele vouchers of kortingsbonnen die tijdens het online winkelen zijn ontvangen.
- 55% gaat naar een concurrerende winkel als uit de zoekopdracht op de mobiel blijkt dat daar een mode-item lager geprijsd is.
- 44% van de respondenten doet online aankopen via de mobiel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid