Overslaan en naar de inhoud gaan

Mindshare nieuwe mediabureau Haribo

Mindshare gaat de overall mediastrategie, planning en inkoop doen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Haribo werkte al samen met Mindshare in een aantal andere Europese landen en heeft na een proefopdracht ervoor gekozen om ook in Nederland met Mindshare in zee te gaan. Het media-account komt van UM. Er is geen pitch geweest en het is ook geen lokale beslissing om van UM naar Mindshare te gaan.

Marit van der Laan, marketing director Benelux bij Haribo: &;Mindshare heeft ons in andere markten laten zien dat zij met een zeer gedegen strategische aanpak onze doelstellingen vorm kan geven.&;

related partner content for mobile comes here

Ruud de Langen, CEO Mindshare: “We verheugen ons erop om bij te dragen aan het realiseren van de marketingdoelstellingen van dit beroemde merk.&;


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in