Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkafstand

2010 wordt meer dan ooit het jaar van de connecties. Connecties tussen Merk en Mens maar ook connecties tussen Merk en Merkstrategen of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het éénrichtingsverkeer tussen Merk en Merkbouwer is eigenlijk tragisch.
Dat ligt vaak aan beiden partijen en de Consumens wordt daar de dupe van. Merkbouwers en/of communicatiebureaus komen alleen in actie als de klant iets wil. Actief en interactief zich buiten inhuururen bezig houden met het Merk is er nauwelijks bij. Merken moet je leven en beleven, bijna dag en nacht. Dat is vaak teveel gevraagd. De 09.00 18.00 uur mentaliteit is ongewenst bij het beleven van Merken. Een Merk moet je dus leven. 24/7/365. Dat is niet zo moeilijk met de toenemende interactiviteit, toch?

related partner content for mobile comes here

De Consumens verwacht een prestatie van Merken en daar zijn Merkbouwers mede verantwoordelijk voor. Als een strategie lukt dan pochen de makers zich er mee op de borst. Lukt het niet dan hoor je ze er niet over. Dat is jammer. Voor Mens en Merk.

Merk en Merkbouwer hebben behoefte aan meer overlap met elkaar.
De vaak gehoorde uitspraak dat je toch wel enige afstand moet hebben om zuiver te kunnen oordelen deel ik niet met deze afstandhouders.
De gouden driehoek tussen Merk, Bouwer en Mens is er één om dichter naar elkaar toe te halen. Want wie bouwt nou eigenlijk wat? De menselijkheid in communicatie moet terug komen.
Sla een arm om Merk en Consumens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in