Mens: ‘Bom op mediabureaus’
Makelaar en tv-maker Harry Mens vindt de Ster en IP arrogant en ergert zich zeer aan mediabureaus.
In Algemeen Dagblad zegt hij dat hij voor zijn tv-programma Business Class (RTL5) een nieuwe groep adverteerders, namelijk het mkb, rijp heeft gemaakt om te adverteren. “Mijn programma genereert vijf à zes miljoen gulden aan reclamegelden. Bruto hè, er gaan kosten vanaf. Maar nog niet één procent daarvan gaat naar mediabureaus, terwijl dat bij alle andere programma’s 99 procent is. Mediabureaus, ze moeten er een bom op gooien. De Ster en IP hebben, arrogant als ze zijn, hun plicht verzuimd om het mkb te laten weten: tv-reclame is goedkoper dan u denkt.”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid