Overslaan en naar de inhoud gaan

Media-account Rijksoverheid naar Kobalt, OMD en Starcom

Mindshare heeft het kort geding tegen de Staat der Nederlanden ingetrokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opdracht is - zoals verwacht - gegund aan Kobalt Media Nederland, OMD Nederland en Starcom Nederland. 

Dat meldt projectleider Nicolet Schrama van de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van het Ministerie van Algemene Zaken. Mindshare had aangespannen tegen de Staat der Nederlanden naar aanleiding van de voorlopige gunning, maar heeft deze ingetrokken. Het kort geding zou anders maandag plaatshebben. 

related partner content for mobile comes here

Ton Schoonderbeek, chairman Mindshare Benelux, bevestigt de lezing van Schrama. Hij benadrukt: &;Het intrekken van het kort geding is in goed onderling overleg met DPC gegaan na een initiatief van hun kant richting ons.&;

De Rijksoverheid schreef in november een Europese aanbesteding uit voor het account mediastrategie en –planning. Het media-account was tot nu toe verdeeld onder Starcom, Kobalt en Vizeum.

De media-inkoop maakt geen onderdeel uit van de aanbesteding. De buying loopt via GroupM. Daarvan loopt het contract eind dit jaar af.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in