Overslaan en naar de inhoud gaan

MassiveMusic ontwikkelt de sonic identity van TeamNL

Het internationale muziekbureau ontwikkelde samen met Nederlandse topsporters een nieuw geluid voor TeamNL, gelanceerd bij de Olympische…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

MassiveMusic koppelde zijn compositie- en productiekwaliteiten aan een sonic branding-strategie. Geluid wordt zo een vast onderdeel van de brand identity van een merk, en een belangrijk middel om merkwaarden en boodschap over te brengen.

Het resultaat is 'een compleet nieuw strijdlied met geluidselementen die de kracht en mentaliteit van het Nederlandse team onderstrepen'. Sporters Dorian van Rijsselberghe, Bob de Voogd, Dylan Hoogerwerf en Inge Janssen waren allen betrokken en sturend bij het creatieve proces. Ook tri-atleet Jetze Plat gaf waardevolle input.

Hans Brouwer, ceo en oprichter van MassiveMusic: 'Dit was een enorm belangrijk project voor ons: een geluid gemaakt in Nederland, voor Nederland. En het was een eer om met deze topsporters te mogen samenwerken. Ondanks hun drukke schema wisten ze tijd te vinden om een aantal keer naar ons Amsterdamse kantoor te komen.

Credits 
Merk: TeamNL voor NOC*NSF
Creatief bureau: TBWA\UNITED
Muziekbureau: MassiveMusic

related partner content for mobile comes here

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in