Overslaan en naar de inhoud gaan

[MARCOM13] Alex Kozloff (IAB UK): 'Why mobile is the tool marketers can't afford to ignore'

De presentaties van de meeste Mobile Dome sessies tijdens MARCOM13, zullen komende dagen te lezen zijn op Mobile Marketing.nl Spreker:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Why mobile is the tool marketers can't afford to ignore'
Using insights from the UK and around the world, this presentation shows how mobile and tablets are a vital part of the marketing mix.

related partner content for mobile comes here

Key points that will be covered:
- Consumer trends in mobile, and how mobile is changing the way we do everything
- What this means for the exploding mobile advertising industry, including exclusive information from the IAB/PWC UK Digital Adspend Study
- Creative examples of best in class mobile marketing from around the world

Aimed at advertisers, agencies and publishers this presentation aims to educate and inspire the audience to Make Mobile a Mandatory part of their business.

Dome MARCOM13 from

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in