Overslaan en naar de inhoud gaan

Libris: nieuw landelijke multichannelstrategie

Boekhandelketen Libris gaat een nieuw, landelijk marketingbeleid hanteren om zich te kunnen profileren als ‘landelijk kwaliteitsmerk’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe strategie omvat een verdere integratie van drie verkoopkanalen: de fysieke winkel, de webwinkel en de eBook-tak. Daarnaast moet er meer focus op de specifieke kwaliteit van Libris-boekhandels komen te liggen: ‘De breedte van het assortiment, een passend advies van de lokale boekhandelaar en het ‘lokale gevoel’ van de winkels’. Dit zal Libris ook vertalen naar de web- en eBook-kanalen. Aanpassingen zijn de pay-off ‘Vol van boeken’ en de modernere huisstijl die is doorgevoerd in de aangesloten boekhandels en in de webwinkel op l.

related partner content for mobile comes here

Er is een Libris-zomerkrant gelanceerd; de eerste krant in de nieuwe huisstijl en met de pay-off ‘Vol van boeken’. Daarnaast zijn de nieuwe huisstijl en de focus op kwaliteit doorgevoerd in de webwinkel. Voor consumenten moet dit volgens Libris betekenen: aangesloten worden op de actualiteit van de dag, snellere beantwoording van vragen en voor 23.00 uur bestelde boeken de volgende dag al in huis, met gratis verzending. Daarnaast zijn op de site professionele reviews van Libris-boekverkopers te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in