‘Lévy sluit fusie D’Arcy en Leo Burnett niet uit’
Volgens het Britse blad Campaign sluit topman Maurice Lévy niet uit dat het een keertje komt tot een fusie van de net overgenomen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Campaign meldt tegelijkertijd, na een gesprek met Lévy, dat er in ieder geval geen fusie komt onder de mediabureaus van de groep. Er zijn twee netwerken, Optimedia en Starcom. En Publicis Groupe heeft nog een belang in Zenith Media, samen met Cordiant.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wat betreft D’Arcy en Leo Burnett constateert Campaign dat ze allebei voor Procter & Gamble werken en er geen grote conflictsituaties bestaan. Lévy tegen het blad: ‘Aan de orde is eerder hoe we de organisaties en de backoffice-functies verbeteren dan dat we naar de identiteit van de merken kijken, maar ik weet niet hoe de toekomst eruit ziet.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid