Kunnen fastmovers kinderen meer laten bewegen?
Masterfoods liep 2 jaar geleden tegen de lamp door scholieren op te roepen veel Mars-repen te laten eten voor een gratis concert van idol…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Reclame Code Commissie bracht hierover een negatief advies uit. Dit jaar is Masterfoods gestart met een landelijk initiatief 'Lekker Buiten Spelen' in samenwerking met NUSO. Hierbij worden speeltoestellen en speeltuinen gesponsord.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook Calvé pindakaas gaat deze trend nu volgen en komt met een campagne over kinderspellen. Hiermee willen ze kinderen aansporen om meer buiten te spelen in plaats van alleen maar achter de computer zitten (bron: Adformatie, 15-09-2005).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKunnen fabrikanten van o.a. snoep en chips dit echt bewerkstelligen? Zijn er op dit moment meer fastmovers die soortgelijke promoties inzetten? Naar mijn idee in ieder geval een goed initiatief!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid