
De Reclame Code Commissie bracht hierover een negatief advies uit. Dit jaar is Masterfoods gestart met een landelijk initiatief 'Lekker Buiten Spelen' in samenwerking met NUSO. Hierbij worden speeltoestellen en speeltuinen gesponsord.
Ook Calvé pindakaas gaat deze trend nu volgen en komt met een campagne over kinderspellen. Hiermee willen ze kinderen aansporen om meer buiten te spelen in plaats van alleen maar achter de computer zitten (bron: Adformatie, 15-09-2005).
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeKunnen fabrikanten van o.a. snoep en chips dit echt bewerkstelligen? Zijn er op dit moment meer fastmovers die soortgelijke promoties inzetten? Naar mijn idee in ieder geval een goed initiatief!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee