Overslaan en naar de inhoud gaan

KSDP gaat op in designreus Tempus Group

Tempus Group plc. wordt een van ‘s werelds grotere designnetwerken door de overname van KSDP Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KSDP Group is hiertoe gefuseerd met Brown ID, de corporate and brand identity consultancy binnen Tempus Group plc.Onder de naam BrownKSDP worden multidisciplinaire designdiensten aangeboden, waarbij de groep zal profiteren van het netwerk van de Tempus Group, een aan de Londense beurs genoteerd fonds, met meer dan 1500 werknemers verspreid over 67 kantoren in 28 landen in Europa, Afrika, Australië, de VS en Azië.

related partner content for mobile comes here

Bij BrownKSDP zijn in totaal 300 consultants werkzaam in tal van disciplines. "Samen met de strategische marketing consultancy Added Value, zal BrownKSDP in staat zijn om haar kennis op het gebied van corporate- en brand identity verder te verbreden en te verdiepen, hetgeen BrownKSDP tot marktleider van de sector maakt", aldus een persbericht.Richard Roolvink, managing director van de Amsterdamse vestiging: "We hebben nu toegang tot meer specifieke kennis en middelen, wat zich uiteindelijk zal vertalen in een betere dienstverlening naar onze klanten."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in