KPN lanceert 'Generatie KPN' campagne
KPN heeft de nieuwe campagne gelanceerd 'om meer aandacht te vestigen op het merk KPN als belangrijkste merk in het portfolio' en om 'de verbinding van de consument met de diensten van KPN te vergroten', aldus woordvoerder Steve Hufton van KPN. In de serie van commercials die hier te zien zijn, zijn mensen in alledaagse situaties te zien terwijl ze gebruik maken van producten en diensten van KPN. Hufton kan nog geen antwoord geven op de vraag of de campagne in plaats van de campagne met volkszanger Fons komt. 'We kiezen ervoor deze campagne te lanceren en kijken hoe hij wordt ontvangen.'
Aanvulling vrijdag 31-07, 11.26: KPN laat weten dat de 'Generatie KPN'-campagne de bestaande campagnes zal vervangen. Dit betekent dat de vorig jaar geïntroduceerde slogan: 'Makkelijk toch?', het groene mannetje en het soundlogo met het fluitje niet meer zullen terug keren. Dit geldt ook voor de campagnes met Fons en met Willem van Hanegem en Johan Derksen. Een toelichting op het hoe en waarom zal KPN in een later stadium geven.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOpvallend is dat KPN weer voor een overkoepelende merkcampagne kiest. Vorig jaar zei Baptiest Coopmans, managing director consumentenmarkt en lid van de raad van bestuur, in Adformatie: 'Het heeft geen zin om dan kunstmatig campagne over de proposities heen te voeren. We hebben meer dan genoeg producten om mee te communiceren.’ KPN koos vorig jaar in samenwerking met TBWA\Neboko voor een laagdrempelige campagne met humor met als doel KPN geliefder te maken. Het bureau is ook verantwoordelijk voor de nieuwe 'Generatie KPN'-campagne.
De vorig jaar gelanceerde campagne met volkszanger Fons:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid