Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN lanceert 'Generatie KPN' campagne

Woensdagavond is de nieuwe KPN-campagne met als thema 'Generatie KPN' van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN heeft de nieuwe campagne gelanceerd 'om meer aandacht te vestigen op het merk als belangrijkste merk in het portfolio' en om 'de verbinding van de consument met de diensten van KPN te vergroten', aldus woordvoerder Steve Hufton van KPN. In de serie van commercials die te zien zijn, zijn mensen in alledaagse situaties te zien terwijl ze gebruik maken van producten en diensten van KPN. Hufton kan nog geen antwoord geven op de vraag of de campagne in plaats van de campagne met volkszanger Fons komt. 'We kiezen ervoor deze campagne te lanceren en kijken hoe hij wordt ontvangen.'

related partner content for mobile comes here

Aanvulling vrijdag 31-07, 11.26: KPN laat weten dat de 'Generatie KPN'-campagne de bestaande campagnes zal vervangen. Dit betekent dat de vorig jaar geïntroduceerde slogan: 'Makkelijk toch?', het groene mannetje en het soundlogo met het fluitje niet meer zullen terug keren. Dit geldt ook voor de campagnes met Fons en met Willem van Hanegem en Johan Derksen. Een toelichting op het hoe en waarom zal KPN in een later stadium geven.

Opvallend is dat KPN weer voor een overkoepelende merkcampagne kiest. Vorig jaar zei Baptiest Coopmans, managing director consumentenmarkt en lid van de raad van bestuur, in Adformatie: 'Het heeft geen zin om dan kunstmatig campagne over de proposities heen te voeren. We hebben meer dan genoeg producten om mee te communiceren.’ KPN koos vorig jaar in samenwerking met TBWA\Neboko voor een laagdrempelige campagne met humor met als doel KPN geliefder te maken. Het bureau is ook verantwoordelijk voor de nieuwe 'Generatie KPN'-campagne.

De vorig jaar gelanceerde campagne met volkszanger Fons:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in