KnorrVie maakt je slimmer


Ze waren al een tijdje sterk in opkomst: de kleine gezondheidsyoghurtjes en vruchtenshots, waarmee we onze lichaamsfuncties op een uiterst gemakkelijke, snelle en ook nog enigzins smakelijke manier zouden kunnen tweaken. Deze maand worden we overspoeld met acties voor deze producten. In de schappen in de AH liggen bijvoorbeeld stapels met Activia, met een niet-goed-geld-terugactie. Probeer het twee weken, als je dan nog geen betere stoelgang ervaart krijg je je centen terug. Ze gaan het echt niet controlen, dus je mag Activia gratis proberen van producent Danone.
De verklaring voor de periode van twee weken: "Wetenschapelijk onderzoek heeft aangetoond dat het dagelijks eten van 1 portie Activia de stoelgang binnen 14 dagen helpt verbeteren."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij KnorrVie hebben ze momenteel de KnorrVie 21 dagen Challenge lopen. 21 dagen moet je die geconcentreerde vruchtenpulpjes slurpen en dan krijg je ook je geld terug. Je wordt ook nog bijgestaan door Richard, de personal coach, en je kunt ook nog eens een Bosch Classic Edition koelkast winnen om je KnorrVietjes in op te bergen.
De droge verklaring van Knorr voor die langere periode: "het duurt 21 dagen voordat je je een gewoonte hebt eigen gemaakt."
Knorr is slim, Danone maakt een denkfout. Het gaat namelijk niet alleen om die stoelgang of gezond gevoel, maar om een permanente gedragsverandering bij de consument. Die moet het spul blijven kopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid