Overslaan en naar de inhoud gaan

KnorrVie maakt je slimmer

Ze waren al een tijdje sterk in opkomst: de kleine gezondheidsyoghurtjes en vruchtenshots, waarmee we onze lichaamsfuncties op een uiterst…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze waren al een tijdje sterk in opkomst: de kleine gezondheidsyoghurtjes en vruchtenshots, waarmee we onze lichaamsfuncties op een uiterst gemakkelijke, snelle en ook nog enigzins smakelijke manier zouden kunnen tweaken. Deze maand worden we overspoeld met acties voor deze producten. In de schappen in de AH liggen bijvoorbeeld stapels met Activia, met een niet-goed-geld-terugactie. Probeer het twee weken, als je dan nog geen betere stoelgang ervaart krijg je je centen terug. Ze gaan het echt niet controlen, dus je mag Activia gratis proberen van producent Danone.

related partner content for mobile comes here

De verklaring voor de periode van twee weken: "Wetenschapelijk onderzoek heeft aangetoond dat het dagelijks eten van 1 portie Activia de stoelgang binnen 14 dagen helpt verbeteren."

Bij KnorrVie hebben ze momenteel de KnorrVie lopen. 21 dagen moet je die geconcentreerde vruchtenpulpjes slurpen en dan krijg je ook je geld terug. Je wordt ook nog bijgestaan door Richard, de personal coach, en je kunt ook nog eens een Bosch Classic Edition koelkast winnen om je KnorrVietjes in op te bergen.

De droge verklaring van Knorr voor die langere periode: "het duurt 21 dagen voordat je je een gewoonte hebt eigen gemaakt."

Knorr is slim, Danone maakt een denkfout. Het gaat namelijk niet alleen om die stoelgang of gezond gevoel, maar om een permanente gedragsverandering bij de consument. Die moet het spul blijven kopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in