KLM introduceert een nieuw merk: KLM SuperFly
KLM Nederland introduceert een nieuw submerk: KLM SuperFly. Onder dit merk biedt KLM om de week drie Europese topsteden aan voor maar 79…
Om dit bekend te maken ontwikkelde Roorda een breed campagneconcept inclusief de merknaam en het bijbehorende character. Als middelen worden onder andere radio, IM’s in dagbladen, e-mail nieuwsbrieven, bannering en een online game (waarin SuperFly mensen meeneemt in een vlucht over de Europese topsteden) ingezet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Credits:
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatieve directie: Joeri Jansen, Edward van Tilburg
Creatie: Martijn Kempe, Michel Duyvenbode
Online: Merlijn Hoek, Alex de Kok
Character: Ronald van Vemden/ComicHouse
Strategie: Marieke van den Berg
Account: Judit de Graaff, Hans Bauman
Verantwoordelijk bij KLM: Roy Scheerder, Fiona Vandenbroeck, Marieke Honig, Jacqueline van der Gulik, Boaz Hulsman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid