Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM introduceert een nieuw merk: KLM SuperFly

KLM Nederland introduceert een nieuw submerk: KLM SuperFly. Onder dit merk biedt KLM om de week drie Europese topsteden aan voor maar 79…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om dit bekend te maken ontwikkelde Roorda een breed campagneconcept inclusief de merknaam en het bijbehorende character. Als middelen worden onder andere radio, IM’s in dagbladen, e-mail nieuwsbrieven, bannering en een online game (waarin SuperFly mensen meeneemt in een vlucht over de Europese topsteden) ingezet.

related partner content for mobile comes here

Credits:
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatieve directie: Joeri Jansen, Edward van Tilburg
Creatie: Martijn Kempe, Michel Duyvenbode
Online: Merlijn Hoek, Alex de Kok
Character: Ronald van Vemden/ComicHouse
Strategie: Marieke van den Berg
Account: Judit de Graaff, Hans Bauman
Verantwoordelijk bij KLM: Roy Scheerder, Fiona Vandenbroeck, Marieke Honig, Jacqueline van der Gulik, Boaz Hulsman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in