Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau voor financiële communicatie: Value@Stake

Vandaag start een nieuw communicatieadviesbureau, gespecialiseerd in financiële communicatie en stakeholdermanagement: Value@Stake.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag start een nieuw communicatieadviesbureau, gespecialiseerd in financiële communicatie en stakeholdermanagement: . Initiatiefnemer van het bureau is Edwin van Wijk.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureau stelt stakeholder value centraal, stelt het persbericht en ‘richt zich op het realiseren van breed draagvlak voor strategische gebeurtenissen met grote impact op de waarde van de onderneming’.
Initiatiefnemer Edwin van Wijk (1962) werkte de afgelopen vijf jaar voor Hill & Knowlton, waar hij leiding gaf aan de financiële communicatiepraktijk. In de jaren daarvoor vervulde hij verschillende communicatiefuncties bij Robeco, Delta Lloyd en Stater.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in